În orice factură, ofertă, comandă, tarif, prospect şi alte documente întrebuinţate în comerţ, emanând de la o societate, trebuie să se menţioneze denumirea, forma juridică, sediul social, numărul din registrul comerţului şi codul unic de înregistrare.
Excepţii de la această regulă sunt bonurile fiscale emise de aparatele de marcat electronice, care vor cuprinde elementele prevăzute de legislaţia din domeniu.
Dacă societatea pe acţiuni optează pentru un sistem dualist de administrare, documentele emise de societate vor conţine şi menţiunea «societate administrată în sistem dualist».
În cazul societăţii cu răspundere limitată, se va menţiona şi capitalul social, iar dacă ele provin de la o societate pe acţiuni sau în comandită pe acţiuni, se vor menţiona atât capitalul social subscris, cât şi cel vărsat.
Documentele emise de o sucursală trebuie să conţină şi oficiul registrului comerţului la care a fost înregistrată sucursala şi numărul ei de înregistrare.
Aceste informaţiile vor fi publicate şi pe pagina de internet a societăţii.